Taking A Leap Of Faith

Saturday, December 25, 2010

Hari ini 25hb Disember 2010 merupakan hari saya berhenti meng-update blog untuk sementara waktu. Saya mungkin akan sambung update sebulan kemudian atau lebih, bergantung kepada keadaan dan situasi (bukan sama ke? =,=) Kepada blogger yang aku da subscribe/follow,korang teruskan update, aku akan baca semua one by one. Haha !! Oh ya, saya akan melanjutkan pelajaran di Machang Kelantan sebelum sambung ijazah kat Gold Coast, Australia, (ehem!!) Padahal diploma pun tak habis lagi. Hahaha !! Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk meluahkan beberapa perkara syahdu dan menyedihkan ;'(
 
Saya ingin meminta maaf kepada insan atau manusia yang saya telah lukai selama kita kenal. Saya seorang yang naif dan seorang yang tak berfikir panjang, juga seorang yang panas baran. Kadangkala saya juga tidak menyedari apa yang saya cakap atau tulis,dan mungkin beberapa orang begitu terasa dan menyimpannya didalam hati. Jadi saya ingin meminta maaf dari hujung rambut sampai hujung jari. Ini bukan wasiat dan ini juga bukan surat layang okay, ini cuma luahan aku sebelum aku take a long break from blogging (betul x ayat aku?)
 
Saya bercadang nak minta maaf secara peribadi kepada orang yang saya sakiti namun saya begitu sibuk jadi saya tidak berkesempatan untuk menegur anda di Facebook/Twitter/Blog. Jadi tolong la jangan panggil saya "sombong" hahaha sebab saya tidak sombong seperti orang bicarakan. Ececeh. Emm, apa lagi ek? Hah ! , kepada followers saya yang rasa blog saya ni bosan, feel free to unfollow/unsubscribe blog saya. Don't worry saya tak marah dan saya tak
akan unfollow blog anda juga.
 
Kepada Dania, Erin, Qina, Eika, goodluck PMR nextyear. Walaupun tak sama kelas tapi make sure korang bole target 8A. Boleh punya, senang2 belaka (kata2 hikmah dari orang yg dpt 2A) Hahaha !! Sorry jugak kalau aku ada buat salah kepada korang :)
 
Kepada ex-ex saya, saya ingin meminta maaf kalau saya ada menyakiti anda dengan ke"jealous"san saya yang melampau. Ya, saya akui saya kuat cemburu tapi itu semua perasaan biasa, salah ke nak cemburu? (=,=) To Amalina, sorry i insutled you a long time ago, i bet you kept it deep in your heart right? I'm truly sorry. I'll treat you a cup of coffee and a dozen of doughnuts next time, okay? To Qila, i am sorry i wrote something bad about you. Thanks for being a good girlfriend to me. It's okay if you wanna look for a better one but i'll keep your promise, i will wait for you approximately 365 days from now. You single or taken , that's another story. Guys, goodluck SPM.
 
Kepada Geng SuJe, aku tak tahu la korang akan baca ke tak benda ni tapi aku ingin jugak meminta maaf kepada korang jugak, (",) yang insiden gelap aritu sebelum Hari Raya Haji, aku minta maaf la sebab aku secara tidak sengaja memburukkan nama baik korang. Kepada Bad, lambat laun nanti si Maki Horikita tu akan accept jugak FR kau tu, kau tunggu je, dia busy shooting tu. Belajar elok2,nextyear SPM, aku tahu 8A dalam tangan kalau tak aku sebat kau dengan roti kirai ! Dengar tu.

Okay rasanya itu saja, kalau ada yang aku tak mention tu, harap maaf eh? Nanti aku sambung part 2, Hahaha !! Tapi tak tahu la bila. And one more thing, study hard , achieve your dream, make it come true, don't let it be a failure , it's a one shot, though. Goodbye.

To Be Continue ...........

2 Shout Outs:

Anonymous said...

paan uhh good luck kat sanaa :)

Pae said...

thanks :)