Bye Bye

Monday, December 20, 2010

Waktu aku semakin suntuk. Haishh Krismas ni adalah tarikh keramat dan tarikh deadline bagi kehidupan aku sebagai freeloader kt Sri Serdang ni. HAHAHA !! Well, aku bakal ke Machang. Serius sebak , sebab ada beberapa benda yang aku tak ingin tinggalkan.Antaranya ialah :
  • Laptop kesayangan aku (aku dah nak berambus baru bole install After Effects)
  • Facebook / Blog / Twitter / Habbo / Youtube / 4shared / oneclickmoviez
  • Bilik bujang kesayangan aku yang penuh komik yang aku kumpul since Form1
  • Seluar pendek aku (sana PAS so takboleh pakai sluar pendek)
  • Headphones Mix-Style aku
  • Family / Kawan kawan / Jiran / Tukang Kutip Buah Mangga / Penjual Putu Mayam
  • Si Dia
Yep, memang tak ready lagi. Tapi, kalau orang lain boleh buat mesti aku boleh buat kan? Hmm doakan aku berjaya disana and harap harap aku tak ditimpa musibah. Biar aku hidup secara sederhana asalkan aku bahagia dan kehidupan aku sebagai Mahasiswa memberi aku kenangan yang bermakna bila nak bercerita kat anak anak /cucu cucu /cicit cicit aku nanti.
 
Maybe lepas ni aku akan jarang update blog , atau online FB , update twitter atau upload video dalam Youtube aku. So, i will miss you guys a lot la eh. Tengok2 la FB aku atau blog aku ni, takut ada pelawat godam ke, Moakakaka !! Tapi maybe 2 or 3 weeks lepas krismas aku akan update, don't worry la.
 
Tiga tahun dan selepas itu aku akan berehat kemudian aku akan sambung ijazah dan insyaAllah kalo rezeki aku , aku akan sambung ke Gold Coast , Australia. Matlamat aku adalah untuk bekerja dengan syarikat perfileman Warner Brothers. Wish me luck. 

2 Shout Outs:

-S- said...

amiin ~
seluar pendek ?
haha ~

Pae said...

yelah, aku suka pakai suar pendek :P