Sedikit Perubahan

Thursday, December 16, 2010

Sedikit perubahan akan dilakukan kepada blog ini iaitu kesemua post2 tutorials akan berpindah ke link baru. Blog ini akan kekal cume sesetengah post mengenai tutorials sahaja akan berpindah ke link baru iaitu http://forgottencomet.tk/. Ini bukan link spam okay, klik je dan akan masuk la ke blog aku yg lagi satu. Baru ada beberapa post yang aku rasa korang da baca kt blog aku ni. HAHAHA.

Tujuan aku buat ni adalah kerana aku nak mengasingkan kisah peribadi aku dengan apa yang aku nak kongsi/ajar korang. Well, bayangkan kalau aku letak tutorials then post seterusnya post kisah sedih bagai. Tak rasa macam environment tu tak matching ke? Ye, mungkin sesetengah dari korang akan stop follow blog aku lepas ni,aku takboleh halang la. Don't worry aku takkan benci korang. ROFLOLMAO.

Aku harap korang sokong la pelan aku nak buat website tutorials yang berjaya. Nanti aku masukkan nama korang kat Hall Of Fame. Hahaha. Oh ya, kalau korang ada request2 apa2 pasal hidup aku atau tutorials/reviews, bgtau aku. Nanti aku share dengan korang.

0 Shout Outs: