9 Disember 2010

Saturday, December 11, 2010

9 Disember aritu aku lepak alamanda, ex-girlfriends aku nak jumpa (ececeh) padahal aku yang nak jumpa dorang. Well, aku cakap mcm ni, mesti korang ingt aku playboy kan? Haha korang silap, aku dengan dorang okay je walaupun kitorang sume ex-ex kepada exes. Wakaka aku pun tak paham.

Aku kuar rumah pukul 1 petang (dimana ex girlfriends  aku  cakap  TUNGGU kt Alamanda pukul 1) bukan pukul 1 baru kuar rumah. Naik  bas dan  sampai dah Alamanda. Nasib baik cuaca begitu friendly dan aku tak payah nak pkai mekap bagai  sebelum  jumpa dorang. Masuk Alamanda terus  gerak  tandas nak setting  rambut  kjap.  Well,  rambut  asset  penting  lelaki  okey.  Joke.

Hah !!  turun  eskalator je aku  da leh nampak da pompan2 bertudung  lepak kt kedai serbaneka sebelah Chicken Rice Shop. Well,bila da jumpa dorang,aku terus  terdiam dan dalam  hati aku berkata "Eh, asal rasa laen  macam bila dapat date dengan dua orang ex girlfriends?"Pelbagai rasa sume kuar.Mula2  rasa  best dapat date,then second terasa  bersalah   sebab date dengan dua orang, third terasa kekok sbb dua  orang  yg  aku  date  tu dua2 ex girlfriend aku!!  Agak  terkesima  dan  terdiam  gak la bila terpikir hal tu.

To Amalina, that's why la i diam time mula2 kt McD. I duduk menghadap you guys, i tak tahu mana  satu  nak jeling,  so i  listen to my mp3.  Haha..Btw, kenapa you tak offer bubur ayam you  kat  i?Wakaka   joke2..To Qila, qila tak sedar ke paan pakai baju yg qila kasi time bday tu? Dah banyak kali kasi hint tau,mula2,buang kesan kotor kt baju,saje je nk menunjukkan baju,2nd paan bukak butang nak me-reveal-kan t-shirt.

Lepas da makan tu,dengan niat nak berkaraoke,jalan2 pegi tmpat tu,Lina cakap dorang taknak nyanyi, nak aku nyanyi sorang jek.Well, segan la aku mcm tu woo! Pastu cancel nyanyi,aku ngn dorang masuk dalam balik. Aishh   boring.  Tengah lalu kat RASA tu,nampak la geng2 yang tak puas aty dengan aku melalui situ.Haha,desas desus dengar mcm kuat sekali =__=' ,aku tahan ketawa je bila dorang nmpk aku jalan ngn qila + amalina.Pastu bosan punya pasal ,kitorang decide nk gi Presint9.

Dalam bas otw ke Presint9  tu, Amalina ckp dia nk terus balik Presint18,well,opkos aku tak   benarkan,aku pegang henset dia dan ugut akan delete gamba kalo dia turun kt Presint  18. HAHAHA ! Akhirnya semua sampai Presint9.Aku cadang nak pergi Library,tapi " a  guy  with a shorts doesn't allowed into the Library" so ....... LMAO !

Kat Medan Presint9 tu, aku bcadang nak belanja dorang Sizzling, tapi Amalina jumpa BFF dia, umm rasanya nama dia Izah (Qila cakap) so bila Lina da rancak berbual sama Izah,aku dgn Qila diam je. =___=" Aku ada la cakap sumthing kat Qila,"nak  makan ke?" tu jela kot.Time dah nak balik,Qila da melintas jalan, dalam hati aku rasa mcm nak kejar and teman dia balik je,tapi sapa aku? Aku bukan boyfie dia lagi.Kebetulan Amalinackp,"ehh kejar la dia, teman dia" aku blank time tu dan akhirnya aku tak teman dia balik, which  i  think  i  regretted.

Then aku teman Amalina tunggu bas, bas ke Putrajaya Sentral datang awal tapi takkan aku nak biarkan Amalina sorang2 kat situ so aku teman la dia kejap untuk seketika. Sekejap je, dia da naek bas,dia cakap "takecare" dan dia gerak,dan aku sorang2 kat situ.Lepas itu aku jalan kaki dari Presint9 ke Putrajaya Sentral.That day was awesome!!

P/S :Sorry Amalina,i tak belikan Big Apple, i tak tahu Big Apple ktne and you plak tak kasi hint. I pun lupa pasal tu tapi lepas ni kita jumpe i janji i belikan 12 punya. HAHA.Pinky Promise.And to Qila,paan pakai baju qila kasi tapi qila x cakap apa2 pun,well i was kinda sad tapi it's okey paan tak mara pun :) Nanti paan belikan Baskin Robins plak oke.

Overall,memang best lepak dengan korang, cume terasa singkat kan? Ingat kalo ada masa lagi sebelum aku berambus UiTM,nak jumpa koang,tapi... Qila pulak busy memanjang.Aduhh, takpe la,akan datang.

I will miss this moment :(

3 Shout Outs:

Amalina Raus said...

HAHA it was touched to read ur explanation here. ahah. hmm yup its start to be great when we are out of alam kan. apelaa~ haha. suppose kite tayah pi alam if nk jumpe, pi tmpt lain un oke, such as DALAM BUS ke. haha sbb dlm bus yg best kott ;) n big app, ngahaha, takpelahh dun mind pun ^^

Pae said...

Hahaha,, ataupun pergi jalan2 lepak2 kat taman kan?? you nk claim Big Apple you ke? cepat la before i da takde nanti. Hahha

Anonymous said...

gamba ada kat bawah skali. sweet. hahaha