5/11/2010 Bukit Merah Laketown Resort Vacation

Tuesday, November 9, 2010

Hah, aku memang da rancang dari awal nak tulis pasal vacation ni. Pada 5Okt
2010, aku,Daus,Acap,Afiq gerak Bukit Merah Laketown Resort, saje je cuti2
hilangkan stress. Family Daus dapat bilik hotel free, so dia ajak la kitorang
join sama.Aku tak bawak duit banyak so aku tak dapat la beli hadiah kt sana.
Aku pakai baju kuning Charity Walk, HAHA suka kot kaler baju tu,cuma corak
tak berapa bagus la. Aku jalan sehelai sepinggang je padahal yang lain2 sume
bawak beg. Wakaka !! Kat Entrance tu ada fountain tapi takde pagar,aku lalu
situ sekali air pancut terpancut kat aku, nasib baik tak melatah, basah sikit.
Time tengah tunggu nak beli tiket tu, pehh ada satu rombongan Ah Moi jln
kuar dari tempat mandi tu. Terbeliak aku tengok. Bayangkanlah, pakai
singlet + miniskirt pgi mandi, ada yang pkai Thong, baju basah , lari2 anak
depan aku. Fuhh, dugaan dugaan. Kenapa la aku da datang, baru nk balik.

Sebenarnya banyak lagi gamba, tapi sume gamba mandi. Ada sensored la.
So, gamba ni je yang bole masuk sebab dah di-crop bahagian2 tertentu.
Ni jela gamba mandi manda, sori eh tak masuk banyak.Tapi memang syok la wa cakap lu. Enjoy gila babeng. That's all for the first day event.
Time ni pulak nak balik, macam biasa bila photoshoot, mesti nak lompat2
en? aku pun nak market. So Lompat la kat atas jeti. Dari Kiri : Firdaus,
Acap, Aku. Gamba ni aku edit kat picnik , malas nak guna Photoshop. Aku
guna effect apa ntah kat Picnik. Rasanya 60' kot. Okay tak aku edit? HAHA
Time ni ramai orang sebab hari sabtu en? Nasib baik tak mandi harini.Kalo
tak memang penat nak menunggu bayar tiketnya. HuaHuaHua.
Nanti dulu, tak abis lagi, ada gamba lagi. Time ni dah nak balik. Waa, rindu
tempat ni, rasa macam taknak balik je. Sebenarnya aku nak cerita lagi
lanjut tapi aku taktahu nak start dari mana, kalo nak letak gamba, susah sbb
gamba censored, takut kena curik kang. So gamba lain2 jela aku letak.Aku
tak berani nak amik risiko. Blog aku dah la public siot. 

P/S : ada orang cakap blog aku macam perempuan =_=

0 Shout Outs: