Berlakon ? Aku mana reti berlakon !!

Sunday, November 28, 2010

Member aku ada assignment, dia kena buat satu shortfilm la. And sepatutnya cousin aku yang ditugaskan berlakon. Namun dia terpaksa follow family dia pegi MAHA. Yang jadi mangsa untuk berlakon ialah aku. Aku?! Aku blakon?!Terpaksa la jugak kena berlakon, kena tolong membe en. Aku dah la tak pandai berlakon. Pastu kena berlakon pulak. Aishhh, tak box-office la short film tu. HAHA. Dalam petang jumaat mcm tu, aku gerak umah dia. Dia dah set sume kelengkapan. Aku cume kena ready. =,= Nervous siod

Aku pun berlakon. Lakonan aku tak nampak real langsung !! Adegan kena tembak pun macam berlakon nak tido. WTF bila da siap edit sume rasa macam nak shot balik !! DAMN !! Ahh !! Malam tu aku render video tu kt rumah dia. Hmm, balik kul 5 pagi. Pehh !! Lepastu aku bantai tido sampai tengahhari. Mata hitam macam panda wa cakap lu.Hmm, mana video tu? Nak tengok?? Ishh tapi tak power tau aku berlakon. Almaklum la first time siod. And muka aku nampak tak hensem dalam video ni. (padahal memang tak hensem) dan pastikan tengok dalam HD.

(Harap maaf, link ke video ini akan disable untuk sementara waktu)
 

0 Shout Outs: